Dieta ketogeniczna dla każdego

Są one czasami określane jako schematy diety ketogennej lub „keto”. Na szczęście może zawierać różnorodne zdrowe, smaczne, a także wszechstronne potrawy, które pozwalają ci nadal znajdować się w codziennej ofercie węglowodanów. W rzeczywistości kakao daje co najmniej tyle samo przeciwutleniaczy, co każdy inny owoc, składający się z jagód i jagód acai. Dodanie ciężkiej śmietany do kawy lub herbaty jest świetne, jednak unikaj „lekkiej” kawy, a także latte. Są one zwykle wytwarzane z beztłuszczowego mleka, a także zawierają smaki węglowodanów.

Dieta ketogeniczna dla każdego

W rzeczywistości niektóre badania zalecają, aby umiarkowane spożycie wysokotłuszczowej mleczarni mogło potencjalnie zminimalizować ryzyko chorób sercowo-naczyniowych, a także udaru mózgu. Masło i balsam to świetne tłuszcze, które należy uwzględnić w diecie ketogennej. Jest bogaty w kwas oleinowy, jednonienasycony tłuszcz, który został odkryty w celu zmniejszenia zagrożenia chorobami serca, rozważ liczne badania. Pięćdziesiąt procent szklanki zwykłego greckiego jogurtu dostarcza 4 gramy węglowodanów, a także 9 gramów białka.

Suplementy do planu diety keto

Te 10 wykresów ilustruje silny wpływ diety. Niemniej jednak spożycie białka, a także wysoki poziom ketonu mogą pomóc zminimalizować utratę masy mięśniowej, szczególnie jeśli podniesiesz wagę. Nieustannie staraj się obracać warzywa i mięso w perspektywie długoterminowej, ponieważ każdy z nich oferuje różne składniki odżywcze, a także zalety wellness. Inne badanie przeprowadzone na 349 osobach z cukrzycą typu 2 wykazało, że osoby, które przestrzegały ketogennego planu diety, zrzuciły około 26,2 dodatkowych kilogramów (11,9 kg) w ciągu 2 lat. Jest to istotna zaleta przy rozważaniu związku między wagą a cukrzycą typu 2. Dieta ketogenna może pomóc zrzucić nadmiar tłuszczu, który jest bardzo ściśle związany z cukrzycą typu 2, cukrzycą, a także zespołem metabolicznym.

Dbaj o to, aby lekarz był informowany o twoim planie konsumpcyjnym, aby pomóc w wyborze. Istnieje kilka niepotwierdzonych dowodów na to, że wyniki te są często opisywane jako grypa ketonowa. Na podstawie raportów niektórych na temat planu konsumpcyjnego na ogół kończy się to w ciągu kilku dni. Co więcej, schemat diety jest tak wypełniony, że możesz zrzucić wagę bez liczenia kalorii i śledzenia spożycia żywności. Ponadto badania in vitro sugerują, że jedzenie oliwek może pomóc zatrzymać utratę kości, a także obniżyć ciśnienie krwi, chociaż nie są jeszcze oferowane żadne testy na ludziach. Chociaż wszystkie orzechy i nasiona są zmniejszone w węglowodanach internetowych, ilość różni się nieco w zależności od rodzaju.

Przykładowe menu

W codziennym 2000-kalorycznym planie diety, który może wyglądać jak 165 gramów tłuszczu, 40 gramów węglowodanów, a także 75 gramów białka. Niemniej jednak konkretna proporcja zależy od twoich określonych wymagań. W przeciwieństwie do różnych innych diet o niskiej zawartości węglowodanów, które koncentrują się na zdrowym białku, strategia keton koncentruje się na tłuszczu, który zapewnia aż 90% codziennych kalorii.

Najlepiej jest opierać swoją dietę przede wszystkim na całościowych, jednoskładnikowych produktach spożywczych. Niektóre badania sugerują, że dieta może zwiększyć końcowe skutki urazów mózgu. Dodatkowo konieczne jest ograniczenie spożycia białka. Wynika to z faktu, że zdrowe białko można przekształcić w glukozę, jeśli jest spożywane w dużych ilościach, co może zmniejszyć przejście do ketozy. Uwzględniamy produkty, które naszym zdaniem są przydatne dla naszych widzów.

Efekty diety keto

Ta ilość domowego sera daje 5 gramów węglowodanów, a także 11 gramów białka. Jedna uncja sera cheddar zapewnia 1 gram węglowodanów, 6,5 grama białka, a także dużą ilość wapnia. Przynajmniej na początku ważne jest spożywanie, dopóki nie będziesz pełny, a także zapobieganie zbyt dużemu ograniczaniu kalorii. Zwykle dieta ketogenna powoduje zmniejszenie masy ciała bez celowego ograniczenia kalorii. Aby uzyskać więcej informacji na temat wyników odchudzania ketogennego planu diety, przeczytaj ten post.

Chociaż rozpoczęcie od planu diety ketogennej może być trudne, istnieje wiele wskazówek i metod, które można zastosować, aby znacznie ułatwić. Badanie wykazało, że dieta ketogenna może znacznie zmniejszyć napady padaczkowe u młodzieży z padaczką. Dieta ketogenna faktycznie powstała jako narzędzie do radzenia sobie z chorobami neurologicznymi, takimi jak padaczka.

Po pierwszych 2–3 miesiącach możesz spożywać węglowodany na specjalne okazje – po prostu wróć do diety natychmiast po tym. Kreatyna oferuje różne korzyści dla zdrowia i dobrego samopoczucia, a także wydajności. Może to pomóc, jeśli stosujesz dietę ketogenną podczas treningu. Zawarty w napojach lub jogurcie olej MCT oferuje energię, a także pomaga podnieść poziom ketonu. Prowadzone są dodatkowe badania w celu ustalenia bezpieczeństwa diety ketonowej w perspektywie długoterminowej.

Dieta ketogeniczna dla każdego
Przewiń do góry