Jak szybko zmniejszyć wagę w 3 prostych krokach

Istnieje kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby zmniejszyć wagę i poprawić zdrowie. Oto 25 idealnych wskaźników diety, które możesz zacząć stosować obecnie. Istnieje wiele diet odchudzających, a każde ubezpieczenie twierdzi, że jest najlepsze. Jest to świadectwo 9 najważniejszych diet spalających tłuszcz i badań naukowych za nimi. Dietetyczne podejście do rezygnacji z wysokiego ciśnienia krwi lub schematu diety DASHBOARD to plan żywieniowy opracowany w celu leczenia lub zatrzymania nadciśnienia, które jest naukowo określane jako nadciśnienie. Niektóre diety mają na celu stłumienie apetytu w celu zmniejszenia spożycia pokarmu, podczas gdy inne zalecają ograniczenie spożycia kalorii, a także węglowodanów lub tłuszczu.szybko zmniejszyć wagę

Ten pełny tydzień zdrowego i zrównoważonego (i przepysznego!) jedzenie usunie niepewność z kupowania i przygotowywania przez sklep spożywczy koncepcji porannego posiłku, lunchu i kolacji zatwierdzonych przez dietetyka. Jeśli masz wyższy poziom aktywności, zapoznaj się z tymi strategiami 1300, 1400, 1500, a także 1800 kalorii. Ten prosty 3-etapowy plan może pomóc szybko zmniejszyć wagę. Przejrzyj 3-etapową strategię wraz z różnymi innymi opartymi na nauce wskaźnikami redukcji masy poniżej. Wegetarianizm, a także weganizm to najpopularniejsze odmiany, które ograniczają produkty zwierzęce dla zdrowia i dobrego samopoczucia, czynników etycznych i ekologicznych. Jeśli zdecydujesz się na obniżony plan jedzenia węglowodanów, nie musisz liczyć kalorii, o ile utrzymujesz wyjątkowo zmniejszone spożycie węglowodanów, a także utrzymujesz zdrowe warzywa białkowe, tłuszczowe i o niskiej zawartości węglowodanów.

Mniej węglowodanów oraz liściaste zielone warzywa

Możesz również podać 1-5 uncji białka w dowolnych posiłkach, jeśli pod jakimkolwiek względem czujesz, że jest to po prostu nieodpowiednie jedzenie, aby utrzymać całkowitą satysfakcję. Połączenie błonnika z produktu i chudego zdrowego białka sprawia, że jest to wszechstronna metoda, która pomoże bezpiecznie zmniejszyć wagę – jedno danie na raz! Możesz także pomyśleć o dopasowaniu tej strategii do codziennej multiwitaminy. Jeśli chodzi o redukcję masy ciała, najłatwiejszym, najszybszym sposobem na dokonanie efektywnych, długoterminowych modyfikacji jest stworzenie praktyk, których naprawdę możesz trzymać się na zawsze. Dlatego ten plan zawiera łatwy do naśladowania przewodnik planowania posiłków.

Jedno z badań wykazało, że spożywanie alkoholu przed potrawami zmniejsza spożycie kalorii i może działać w zakresie kontroli masy ciała. Jeśli sugeruje to lekarz, istnieją sposoby na bezpieczne zrzucenie wagi. Do najbardziej wydajnego długotrwałego podawania masy zaleca się stabilną utratę wagi od 1 do 2 dodatkowych kilogramów tygodniowo.

Plan diety śródziemnomorskiej

Podawaj 4 uncje gotowanego łososia z żużlem wykonanym przez rzucenie 1 1/4 kubka mieszanki coleslaw, a także 2 pokrojone szalotki z 1 łyżką octu ryżowego, a także 1 1/2 łyżki oliwy z oliwek. Połącz 3/4 szklanki 100% pełnego ziarna i jabłka z boku. Podawaj 4 uncje pieczonego flądry lub pojedynczego z 2 posiekanymi śliwkowymi pomidorami spryskanymi 2 łyżkami tartego parmezanu, pieczonego aż do złotego. Spożywać z 1 szklanką przygotowanego kuskusu, a także 1 kubkiem brokułów gotowanych na parze. Ciesz się lodami z jednym podaniem (jak każdy z tych smacznych kilofów)!) na deser. Poniżej znajdują się plany dotyczące 5 schematów zdrowej diety, które faktycznie okazały się skuteczne w badaniach.

Na przykład przegląd 45 badań wykazał, że osoby, które przestrzegały planu diety WW, zrzuciły o 2,6% więcej wagi niż osoby, które otrzymały typowe porady. WW, dawniej Weight Watchers, jest jednym z najbardziej preferowanych programów odchudzania na świecie. Żywność, taka jak drób, jaja, a także przetwory mleczne, należy spożywać z umiarem. Plany dietetyczne o bardzo niskiej zawartości tłuszczu są głównie oparte na roślinach, a także ograniczają mięso i produkty dla zwierząt domowych. Plany dietetyczne o bardzo niskiej zawartości tłuszczu zawierają mniej niż 10% kalorii z tłuszczu, przy czym około 80% kalorii pochodzi z węglowodanów, a 10% z białka.

Odetnij rafinowane węglowodany

Zmniejszone schematy diety kalorycznej mogą również prowadzić do spalania tłuszczu, a także być znacznie łatwiejsze do utrzymania przez dłuższy czas. Diety niskowęglowodanowe i całe jedzenie, plany diety o obniżonej kaloryczności są skuteczne w spalaniu tłuszczu, a ich przestrzeganie może być mniej skomplikowane niż różne inne diety. Podawaj 4 uncje krewetek gotowanych na parze z 1 pieczonym ziemniakiem zwieńczonym salsą 3 łyżki, a także 1 łyżką gorzkiego jogurtu greckiego, a także 3 kubki szpinaku na parze. Uzupełnij posiłek 1 uncją pysznej czekolady lub 100- do 150-kalorycznym batonikiem lody. Posmaruj 4 uncje bez kości, bez skóry piersi kury sosem grillowym i grillem. Połącz 2 kubki z smażonym szpinakiem z czosnkiem, oliwą z oliwek, a także pomidorami, a także podawaj z 1/2 prostego pieczonego lub wspaniałego ziemniaka.

Jest to dokładny plan posiłków dla planu diety o niskiej zawartości węglowodanów opartego na rzeczywistych produktach spożywczych. Co jeść, czego nie spożywać i przykładowy wybór żywności o niskiej zawartości węglowodanów przez tydzień. Chociaż wszystkie powyższe schematy diety zostały faktycznie ujawnione jako skuteczne w odchudzaniu, wybrany przez ciebie schemat diety powinien zależeć od twojego stylu życia, a także od wyborów żywieniowych. Gwarantuje to, że najprawdopodobniej będziesz go przestrzegać w perspektywie długoterminowej. Chociaż został opracowany w celu zmniejszenia ryzyka chorób serca, liczne badania pokazują, że może dodatkowo pomóc w spalaniu tłuszczu.

Schemat diety Dashboard

Jednym z najlepszych sposobów na odchudzanie jest zmiana diety. Szybkie odżywianie może stopniowo zwiększać wagę, a powolne jedzenie sprawia, że naprawdę czujesz się wyjątkowo kompletny i zwiększa czynniki hormonalne zmniejszające wagę. Jeśli masz deficyt kalorii, aby schudnąć, możesz skorzystać z bezpłatnego kalkulatora online, takiego jak ten. Jeśli odkryjesz, że nie tracisz na wadze, możesz mieć oko na swoje kalorie, aby sprawdzić, czy jest to zmienna przyczyniająca się. Ćwiczenia, choć nie są potrzebne do zmniejszenia masy ciała, mogą pomóc w szybszym zmniejszeniu masy ciała.

Jak szybko zmniejszyć wagę w 3 prostych krokach
Przewiń do góry